Handelsbetingelser
+25 års erfaring
Kvalitet i fokus
Tillid og fleksibilitet
Kontakt os i dag
Vi vender tilbage inden for 24 timer
Handelsbetingelser for Serviceydelser
FASU ApS
CVR: 45385906
Email: kontakt@fasu.dk
Telefon: 30493120
1. Gyldighedsområde
Disse handelsbetingelser gælder for alle serviceydelser leveret af FASU ApS, herunder – men ikke begrænset til – ejendomsservice, rengøring og poolservice. Betingelserne gælder for både private og erhvervskunder, medmindre andet er aftalt skriftligt.
2. Aftaleindgåelse
Aftalen anses som indgået, når kunden har accepteret et tilbud, fremsendt en bestilling, eller på anden måde har indgået en aftale med FASU ApS – mundtligt, skriftligt eller elektronisk.
3. Priser og betaling
Alle priser oplyses inkl. moms for forbrugere (B2C) og ekskl. moms for erhvervskunder (B2B).
Betaling skal ske senest 8 dage netto efter udførelsen, medmindre andet er aftalt.
Ved for sen betaling pålægges rente i henhold til renteloven samt eventuelle rykkergebyrer.
4. Udførelse af ydelser
FASU ApS tilstræber at udføre ydelserne som aftalt og til den aftalte tid.
Kunden skal sikre adgang til ejendommen på det aftalte tidspunkt.
Kan ydelsen ikke leveres som aftalt pga. kundens forhold fx manglende adgang eller andet der gør at aftalen må annulleres, faktureres eventuelle forgæves besøg.
5. Fortrydelsesret (kun B2C)
Ved køb af ydelser via telefon, e-mail eller hjemmeside har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret fra aftalens indgåelse.
Hvis ydelsen er fuldt udført med kundens samtykke inden fortrydelsesfristens udløb, frafalder fortrydelsesretten.
6. Afbestilling og ændringer
Afbestilling skal ske senest 24 timer før aftalt tidspunkt. Ved senere afbestilling forbeholder vi os retten til at fakturere for forgæves fremmøde.
Ændringer i aftalen skal aftales skriftligt.
7. Ansvar og reklamation
Eventuelle fejl eller mangler skal reklameres skriftligt inden for 5 dage efter udførelse.
FASU ApS er ikke ansvarlig for indirekte tab, driftstab eller følgeskader.
Erstatningsansvaret er begrænset til det beløb, kunden har betalt for den konkrete ydelse.
FASU ApS har tegnet lovpligtig erhvervsansvarsforsikring. Forsikringen dækker FASU ApS´ erstatningsansvar i henhold til gældende dansk lovgivning.
8.Abonnementsaftaler
Ved løbende aftaler f.eks. ugentlig rengøring gælder en opsigelsesfrist på 30 dage fra begge parter, medmindre andet er aftalt.
9. Force majeure
FASU ApS er ikke ansvarlig for forsinkelser eller manglende opfyldelse pga. forhold uden for vores kontrol, herunder sygdom, strejke, vejrforhold, mv.
10. Kundeservice og klageadgang
Ved spørgsmål eller klager kan du kontakte os via ovenstående kontaktoplysninger.
For forbrugere: Klage kan også indsendes via www.forbrug.dk eller Center for Klageløsning.
11. Lovvalg og værneting
Enhver tvist mellem kunden og FASU ApS afgøres efter dansk ret med byret som værneting.
