Handelsbetingelser

+25 års erfaring

Kvalitet i fokus

Tillid og fleksibilitet

Kontakt os i dag 

Vi vender tilbage inden for 24 timer





    Handelsbetingelser for Serviceydelser

    FASU ApS

    CVR: 45385906

    Email: kontakt@fasu.dk

     Telefon: 30493120

     1. Gyldighedsområde

    Disse handelsbetingelser gælder for alle serviceydelser leveret af FASU ApS, herunder – men ikke begrænset til – ejendomsservice, rengøring og poolservice. Betingelserne gælder for både private og erhvervskunder, medmindre andet er aftalt skriftligt.

     

    2. Aftaleindgåelse

    Aftalen anses som indgået, når kunden har accepteret et tilbud, fremsendt en bestilling, eller på anden måde har indgået en aftale med FASU ApS – mundtligt, skriftligt eller elektronisk.

     

    3. Priser og betaling

    Alle priser oplyses inkl. moms for forbrugere (B2C) og ekskl. moms for erhvervskunder (B2B).

    Betaling skal ske senest 8 dage netto efter udførelsen, medmindre andet er aftalt.

    Ved for sen betaling pålægges rente i henhold til renteloven samt eventuelle rykkergebyrer.

     

    4. Udførelse af ydelser

    FASU ApS tilstræber at udføre ydelserne som aftalt og til den aftalte tid.

    Kunden skal sikre adgang til ejendommen på det aftalte tidspunkt.

    Kan ydelsen ikke leveres som aftalt pga. kundens forhold fx manglende adgang eller andet der gør at aftalen må annulleres, faktureres eventuelle forgæves besøg.

     

    5. Fortrydelsesret (kun B2C)

    Ved køb af ydelser via telefon, e-mail eller hjemmeside har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret fra aftalens indgåelse.

    Hvis ydelsen er fuldt udført med kundens samtykke inden fortrydelsesfristens udløb, frafalder fortrydelsesretten.

     

     6. Afbestilling og ændringer

    Afbestilling skal ske senest 24 timer før aftalt tidspunkt. Ved senere afbestilling forbeholder vi os retten til at fakturere for forgæves fremmøde.

    Ændringer i aftalen skal aftales skriftligt.

     

     7. Ansvar og reklamation

    Eventuelle fejl eller mangler skal reklameres skriftligt inden for 5 dage efter udførelse.

    FASU ApS er ikke ansvarlig for indirekte tab, driftstab eller følgeskader.

    Erstatningsansvaret er begrænset til det beløb, kunden har betalt for den konkrete ydelse.

    FASU ApS har tegnet lovpligtig erhvervsansvarsforsikring. Forsikringen dækker FASU ApS´ erstatningsansvar i henhold til gældende dansk lovgivning.

     

     8.Abonnementsaftaler

    Ved løbende aftaler f.eks. ugentlig rengøring gælder en opsigelsesfrist på 30 dage fra begge parter, medmindre andet er aftalt.

     

    9. Force majeure

    FASU ApS er ikke ansvarlig for forsinkelser eller manglende opfyldelse pga. forhold uden for vores kontrol, herunder sygdom, strejke, vejrforhold, mv.

     

    10. Kundeservice og klageadgang

    Ved spørgsmål eller klager kan du kontakte os via ovenstående kontaktoplysninger.

    For forbrugere: Klage kan også indsendes via www.forbrug.dk eller Center for Klageløsning.

     

    11. Lovvalg og værneting

    Enhver tvist mellem kunden og FASU ApS afgøres efter dansk ret med byret som værneting.